Szeresd magad! - idézetek



Pontosan tudom, hogy milyen nehéz lehet elégedettnek lenned magaddal. Mindig kritikusan állunk magunkhoz és rengeteg mindennel nem vagyunk megelégedve. Ez alól én sem vagyok kivétel. Azonban én úgy döntöttem, hogy a karantént arra fogom használni, hogy változtassak magamon és többet törődjek magammal, amit a hétköznapok forgatagában gyakran elfelejt az ember.

Ezért a mai napon 10 idézetet hoztam nektek, ami arra bíztat, hogy szeressétek magatokat és változtassatok azon ami nem tetszik! A karantént így is fel lehet használni. A magunk tökéletesítésére és szeretetére lehet koncentrálni. Ajánlom, hogy próbáljátok ki!





















Nagyon fontosnak tartom, hogy elégedettek legyünk magunkkal, hogy szeressük magunkat. Tennünk kell azért, hogy boldogak legyünk magunkkal kapcsolatban. Változtatni kell valamit, mert nem lehet egész életen át így élni! Én változtatok és nem adom fel azért, hogy egy jobb és boldogabb Én-t építsek. 

Ha szeretnétek még hasonló posztot azt mindenképp jelezzétek! Szívesen írok még az önbizalomról és arról, hogy én mit teszek azért, hogy elégedett legyek magammal.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést! Ha már idetévedtél nézz körbe a blogon! Hátha találsz valami olvasnivalót! Szép napooot!

Katt a képre!





Megjegyzések