FESZTIVÁL - Első SZIGET élményem




2018 nyarán ellátogattam a Sziget Fesztiválra és meg kell mondjam, felejthetetlen élmény volt.

Aki nem ismerné, annak elmondom, hogy a Sziget Feszt Európa legnagyobb zenei fesztiválja, amely minden évben augusztusban kerül megrendezésre. Olyan előadók fordultak már meg itt, mint Macklemore, Imagine Dragons, Shawn Mendes, Tankcsapda, KYGO. Egy szóval egy elég neves és nemzetközi fesztiválról van szó. 

Én 2018-ban két napon voltam. Bastille koncerten és Arctic Monkeys-on és el kell mondanom, nagyon élveztem. Nem csoda, hogy aztán 2019-ben heti jeggyel voltam.

Alapvetően engem nem vonzott ez a fesztiválozás, de úgy gondoltam megnézem, hogy mégis mi az ami sok embert ennyire magával ragad. És az az igazság, hogy így utólag nagyon is érzem ezt a feelinget, amit a fesztiválok adnak magukból. 

Ha te elmész a Szigetre mindegy, hogy honnan jöttél, hogy ki vagy, mit csináltál. Mindenki kedvesen fog hozzád fordulni, mert összeköt titeket az, hogy ott vagytok és buliztok. Még a cipődet is segítenek bekötni ha szeretnéd. Mindenki csak azért mosolyog, mert a Szigetnek van egy sajátos hangulata, ami azt sugallja: “Ez itt a szabadság!”
Úgyhogy nekem egy nagyon pozitív emlékként maradt meg és mindenképp megyek még!

Az első napon, amit én ott töltöttem éppen a Bastille koncertre értünk oda. Az előtt nem ismertem ezt a zenekart, de a koncertjük után több számukat is letöltöttem. A hangulat már akkor jó volt. Zászlók lebegtek a tömeg felett a különböző országokat képviselve, illetve mindenféle jelmezbe öltözött alakokkal is lehetett találkozni. 
Szóval én ezen a napon nem azért mentem ki, hogy konkrétan valakit megnézzek. Ám annyira jó volt, hogy aztán több számukat is elkezdtem hallgatni, illetve kimentem még egy napra. 

Úgyhogy a Bastille nevű zenekart Szigetről ismertem meg. A fesztiválozás nagyon jó módja új együttesek megismerésére.

Az Arctic Monkeys napján először úgy tűnt, hogy az eső el fogja mosni a koncertr, de végül későn, pont a kezdésre lementünk és az is szuper volt! Bár a nagy slágerekről pont lemaradtunk, ugyanis ez az utolsó napon volt és ilyenkor vissza lehet tapsolni az utolsó zenekart, amiről mi nem tudtunk ezért csak messziről hallottuk a várva várt számokat. Úgyhogy ezt megszívtuk, de egyáltalán nem vette el a kedvünket. Hajnali 5-ig táncoltunk és 6-ra értem haza tele élményekkel és sok fáradsággal. 





2019-ben is voltam, mert akkor több fellépő is volt akiket szívesen megnéztem. Ed Sheeran, Foo Fighters, Macklemore, Jax Jones. Őket mind meg is néztem és azt kell, hogy mondjam legendás koncertek voltak. Legalábbis nekem biztos.

Szóval aki azon gondolkozik, hogy kipróbálja a fesztivált, mindenképp tudom ajánlani. Egy napra elmenni szerintem igazán megéri, aztán onnan mindenki eldöntheti szíve szerint, hogy mi tetszik neki jobban. 
Ám semmiképpen sem (főleg nem első alkalomra) nem ajánlom az ott alvást. Fárasztó a fesztiválozás és higiéniailag jó környezetben pihenni sokkal kellemesebb. Nem beszélve a hangoskodásról. 



Úgyhogy az első alkalmam így telt. A Sziget a szívembe zárta magát és nagyon remélem, hogy idén is fogok tudni menni. Természetesen ez a helyzettől függ, ám még nem adtam fel a reményt!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést. Ha tetszett nézz még körbe a blogon, hátha találsz valami olvasnivalót! Szép napooot!

Katt a képre!




Megjegyzések