Őszi Outfitek 2020.

Sziasztok! Aki esetleg személyesen is ismer az tudja, hogy hatalmas stílus váltáson mentem keresztül így 11.osztályban. Nagyon sokat változott az öltözködésem és a megjelenésem kezdve ott, hogy sminkelek és körmöt festek (csajos dolgok, amikben nem vagyok jó) egészen addig, hogy megkérem barátnőimet, hogy fonják be a hajamat, mert ahhoz még mindig tuskó vagyok. 

A mai posztban pedig úgy gondoltam elhozok néhányat a kedvenc cuccaim közül. Úgyhogy jó olvasást a mai poszthoz!

1.Virágos ruha rockosan


Ezt a ruhát nem rég szereztem és őszintén szólva először nem akartam megvenni. Anyukám viszont meggyőzött, hogy azért mégis el kellene hozni, ugyanis ő pontosan tudta, hogy milyen kiegészítők kellenek ahhoz, hogy én is elégedett legyek az eredménnyel. Egyáltalán nem bántam meg. A nagyon aranyos kis virágos ruhából egy király bakanccsal, szuper övvel és a bőrdzsekimmel sikerült egy olyan összképet teremteni, amit azóta is imádok. 

2.Elegánsan a farmer szoknya

Imádom ezt a kabátot. Mivel sikerült ősszel elkezdenem szoknyát hordani (ami persze tök logikus) ezért elengedhetetlen volt a ruhatáramba egy hosszabb kabát és meg is találtam a tökéleteset. Valamint teljesen odavagyok ezért a zokni+bakancs kombóért is. Nem is kell nekem csizma télre, ha ez itt van. (Jó ez nem teljesen igaz, szeretnék venni majd egy hosszúszárú csizmát is)

3.Piros motoros

Ezzel az outfittel vagyok eddig a legelégedettebb. Kétségtelen, hogy ez inkább a napos, melegebb őszi időkre alkalmas már csak a cipő miatt is, de egy jó cserével ezt is lehet a borúsabb napokon is hordani. A mai napig az egyik kedvenc kabátom ez a piros bőrdzseki, illetve őrületesen szeretem ezt a fekete, kerek, vintage szemüveget. Egy igazán különleges darab, ami szinte bármit feldob. A hajam itt oldalra van fonva, amit az egyik nagyon kedves barátosnémnak köszönhetek és valamikor meg akarom ismételni, mert nagyon tetszett. 

4.Fekete-fehérben

Ennél a szettnél érzem érvényesülni azt, hogy a kevesebb néha több. Egyszerű, de nagyszerű. Bár ezt is egy melegebb napon hordtam át lehet variálni, hogy kicsit hideg-állóbb legyen. A zokni+bakancs kombi ide is illik és vagy a fekete bőrdzsekimmel vagy a fekete hosszúkabáttal máris sokkal ősziesebb. Azért szeretem ezt az outfitet, mert tényleg elég egyszerű, de így is azt érzem, hogy üt. 

Szóval ezek lennének eddig a kedvenc őszi szettjeim. Néhány tippet is sikerült belecsempésznem ebbe a kis posztba, úgyhogy remélem van ami a hasznotokra vált belőle. Divattal kapcsolatos poszt eddig még nem volt a blogon, de őszintén szólva én nagyon élveztem, úgyhogy abszolút el tudom képzelni, hogy a jövőben is lesz még ezzel kapcsolatban valami. 

Köszönöm szépen, hogy elolvastad ezt a bejegyzést. Ha tetszett és már úgyis itt vagy a blogomon, akkor nézz még szét, ugyanis rengeteg más témában is találsz posztokat. A következőig pedig szép napooot!

Katt a képre



Itt is megtalálsz:

Instagram:

Megjegyzések