15+1 dolog, amit fagyiárusként tanultam


2021 júniusában dolgoztam életem első, hivatalosan bejelentett munkahelyén: egy fagyizóban. Most lehet arra gondoltok, hogy mekkora pörgésben dolgoztam heti 5-6 napot, de az az igazság, hogy össz-vissz négy napot dolgoztam… de az milyen négy nap volt! Ilyen rövid idő alatt is megtapasztaltam egyet s mást. Úgyhogy hadd mutassam meg nektek mit tanultam a fagyi pult mögött. 


  1. Egy fagyival bárkinek örömet lehet szerezni.

  2. Az emberek nagyon jó fejek, ha te is az vagy velük. 

  3. Az emberek szívesen hívják meg egymást egy fagyira. (Akár hajléktalannak vagy a sarki péknek is vesznek egy gombóccal.)

  4. A váltótársam “mindig többet ad” (egy bizonyos család szerint…)

  5. Sokkal könnyebb használni a pénztárgépet, mint első alkalommal papírt cserélni benne. 

  6. A pénztárgépet és a kártyaolvasót árnyékban kell tartani. 

  7. Sosincs árnyék.

  8. A Belga csoki nem jön ki a fehér nadrágból.

  9. A Puncs igen. 

  10. A fagyikat egy különleges thermodobozban szállítják A-ból B-be.

  11. A kávéba vanília fagyit rakni zseniális ötlet.

  12. A Nutellás banán népszerűbb, mint a Málnás sajttorta.

  13. A Szicíliai pisztácia pont ugyanolyan, mint a sima pisztácia. 

  14. Mindig egyszerre jön meg az emberek kedve fagyizni.

  15. A fagyi -5 fok felett megolvad.

+1 Nincs olyan fagyizós, aki jobb zenékre árulna fagyit, mint én. 



Bár elég rövid ideig dolgoztam, de imádtam. Szuper élmény volt fagyizóban dolgozni, emberekkel találkozni és beszélgetni. Ráadásul büszke lehettem a pénzre, amit én kerestem meg saját magamnak. Egy tapasztalattal közelebb vagyok a munkához és örülök, hogy ezt elmondhatom magamról. Még ha csak egy kis fagyizós állásról is van szó. Akkor is beleadtam mindent. 


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésemet. Nagyon remélem, hogy tetszett! Ha így van, és már úgyis itt vagy a blogon, akkor nézz szét, mert egy csomó más tartalomra bukkanhatsz rá. Ki tudja? A végén még itt maradsz örökre. Jó olvasást és szép napooot!


Katt a képre





Itt is megtalálsz:

Instagram:


Megjegyzések